Sekretäri- ja administratiivteenused

HALDAMINE, SEKRETÄRITÖÖ, KORRESPONDENTS

 

Me abistame kliente rutiinsete tööde teostamisel, võimaldades neil keskenduda põhilisele tootmis- ja äritegevusele.

 

Osutame järgmisi sekretäri- ja haldusteenuseid:

 

  • juriidilise aadressi (virtuaalse kontori) pakkumine Eestis;
  • kirjade töötlemine ja saatmine;
  • vajalike dokumentide tellimine äriregistrist (registrikaardid/B-kaardid, põhikiri);
  • vajalike dokumentide tellimine maksuametist (residentsuse tõend, topeltmaksustamise vältimise tõend, maksuvõlgnevuste puudumise tõend);
  • dokumentide notariaalne tõlge;
  • dokumentide legaliseerimine ja apostillimine;
  • pitsatite tellimine;
  • läbirääkimiste korraldamine klientidega, pankadega, partneritega, töötajatega;
  • abistamine suhtlemisel maksuameti ja teiste riigiasutustega;
  • abistamine dokumentide vormistamisel elamisloa taotlemiseks/pikendamiseks.

 

Teenuse osutamise eest vastutavad spetsialistid:

 

 Tatjana Lemeza
assistent-sekretär

 

 

 

 

Marina Pavlova
assistent-sekretär